PMR :3

Hai! Assalamualaikum! Annyeong! :3 Alhamdulilah habis jugak PMR! /walaupun dah lama habis/ nie tak tahu lah berapa keputusannya. Haraplah dapat keputusan yg cemerlang,germilang & terbilang. Lepas habis PMR nie memang takde keje aku nie asyik facebook-twitter-yotube- senang cite tu lah keje aku hari2! :3 Nak buat mcm mane bosan ddk rumah,nak keluar selalu hujan petang2. So aku duduk rumah bukak lappy apalagi kpop marilah! Peduli hape orang nak marah janji "kita enjoy" kan kan? Nah! 2 hari lepas group baru debut aiyoo semua comel & handsome. Tak tahu nak pilih bias yg mana,kalau boleh semua aku nak pilih :3 boleh kan? :p Dalam banyak2 tuu aku ada 3 bias seyong.chaejin & junQ. Kalau korang perasan junQ pernah muncul dlm YAMO! Dia kawan jia ae. Baru sekarang aku perasan ==" hahahah :3 btw comelkan beast edisi kepala besar? omg! tgk yoseob mcm baby berkepala besar cute je! :3 doo joon tangan awak bahaya la =3= lol
Like ?

No comments:

Post a Comment